Egitim Reformu Girisimi Hikayeni Anlat Egitim ve Atolye Programi Gerceklesti

IMG_5152ERG’nin 2-14 Nisan tarihleri arasinda Ogretmen icin Festival etkinligine ozel duzenledigi Hikayeni Anlat Egitim ve Atolye Programi 10 Nisan 2016 tarihinde   gerceklesti.

Ogretmenler katilimci olduklari programda Analiz, Anlatim ve Yazim temel egitimleri uzerinden kendi hikayelerini  olusturarak  bir calisma gerceklestirdiler.  Gunun sonunda, her bir katilimcinin metin ve anlatim performansi egitmenler tarafindan  ayri ayri degerlendirildi.

Ayni gun  katilimcilar, bu hikaye ile ilerleyip ve hikayelerini destekleyen gorseller secip, bunu sunum formatinda  anlatarak deneyimledi. Her bir katilimci sunumunun bitiminde  egitmenler tarafindan geri bildirim aldi.

Katilimcilar,  bu egitimin ardindan duzenlenen PechaKucha Night Istanbul ERG ozel etkinliginde hem hikayelerini sundular hem de sertifikalarini almaya hak kazandilar.

Leave a comment